lördag 19 februari 2011

Lördag

Idag gick jag, Alma o Elian ner till stan(eller borde jag skriva centrum?)o shoppade:)Lindex hade en del fint som fick följa med hem. Okej inget livsnödvändigt, men för en uttråkad moder är shopping bra;)Gick även in på systembolaget och inhandlade ett halvdyrt rödvin. Sen gick vi till Hemmakväll, sket i viktnedgångsplanerna, köpte godis o hyrde film. Så nu har vi myst i soffan några timmar. Ska snart laga lite god mat (till vinet;)och invänta maken. Melodifestival ikväll o lite mera mys. Nu får jag inte skriva mer för min ilskne Zorro-polis till son behöver någon att fäktas med. Skumgummisvärd tack och lov. Vi ska även passa på och döda bröderna Dalton, för de är ena otäcka figurer som alltid lurar bakom varje hörn. Ibland är Zorro-polisen även Lucky Luke så Daltons hänger liksom med. När jag frågade Elian idag om han var duktig på att städa på dagis nu när han blivit så stor och allt så svarade han kavat att Nej han städar ingenting på dagis för nu är han yngre än någonsin...Ja mina barn har alltid kunnat svara för sig, de har det naturligt från födseln. Ha en bra lördagskväll.

2 kommentarer:

  1. Haha, Maria, vilka härliga ungar du verkar ha!

    SvaraRadera
  2. Kul att se dig Johanna! Och visst de är härliga mina barn. Helt underbara faktiskt:)Kram

    SvaraRadera