onsdag 23 mars 2011

Homeopatens hyllning


Våren spirar och det är hur välbehövligt som helst. Hela familjen har drabbats av Elians dagisbaciller och har ont i halsen, snörvlar o så vidare utom jag. Än så länge peppar, peppar. Jag har ätit Clorella i ca en månads tid och jag tror tusan i mig det beror på den! Enligt världens bästa homeopat Anci i Östersund så skulle hon inte ha något jobb om alla käkade denna alg-produkt. Och jag tror stenhårt på denna kvinnas råd, hon har räddat hälsan i vår familj förrut. Tänk när hon botade Wilmers svinkoppor, från dag 1 när han började äta hennes små sockerpiller fullständigt exploderade utslagen (som täckte större delen av hans kropp), blossade upp o försvann! Och fort gick det. Eller när Kingen fick äta medicin mot sin svåra kattallergi och vi faktiskt kunde ha katt en lång period. Tyvärr blev han inte botad, men att i flera månader bo under samma tak som en liten pälskling utan att kollapsa i astmaanfall hela dagarna, tycker jag är rätt fantastiskt. Hans allergi verkar överlag ha blivit bättre sedan Ancis inblandning och han har stått emot pollen o annat som förrut varit en jätteplåga. Saknar en bra homeopat här nere, men det borde ju finnas kloka gummor o gubbar även här? Clorella kan man köpa på en vanlig hälsokostaffär, ett hett tips från en som gillar att vara frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar